søndag 21. august 2016

Aurora Wings for Barnemix

Hei! Herlig sommerlig og solskinn..

Dette er en tutorial for Barnemix der sponsoren er Aurora Wings . Hun lager vakre, fantasifulle tegninger av barn og kvinner og dyr, i hovedsak, og jeg fikk lov å bruke søte "ladybug".

Jeg startet med å fargelegge med distress ink og klippet den ut. Faktisk har jeg bare brukt distress ink på alt sammen.

Så lagde jeg bakgrunnen, stemplet noen vakre blomster (som jeg kjøpte tidligere i sommer ;)) og splættet noen vanndråper som jeg tørket av etter ca 10 sekunder. Resultatet ble noen hvite flekker, de lager litt liv i bildet synes jeg.
Da var det bare å lime marihøna på og så stemplet jeg en hilsen som ble embosset med hvitt pulver:
"Hvis venner er som blomster ville jeg plukket deg".

Jeg synes det ble et lett og sommerlig bilde, så jeg rammet det inn og hengte det på veggen, kos å se på når kveldene blir mørkere..

Håper du ble inspirert til å lage noe i dag.





Takk for at du tittet, sees :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar