torsdag 22. august 2013

Gorjuss girl + messe

Hei.
Da var messa i Drammen over og jeg er veldig fornøyd! Var ganske spent i forkant, da, 1000 spørsmål inni meg, første gang, jo!
Lørdag var det strålende vær, men lite salg. Hadde det ikke vært for venner og familie så hadde jeg  hatt kun 70,- i salg. Litt skuffet, men moro, da.. :)
På søndag var det mye regnbyger, men jeg skulle ihvertfall se ann. Og da hadde jeg salg etter 5 min, og sånn fortsatte det hele søndagen! Masse hyggelige mennesker innom, og jeg pratet og solgte og delte mine erfaringer med kundene. Og fikk mye info tilbake også. Og plutselig var det over..
Men det var gøy og jeg har lyst å gjøre det igjen!
Og på mandag var vår skjønne datter 9 år, så da var jentene i klassen her til pizza, og musikk og papirblomstlaging. Det var også 1. skoledag etter ferien. Hverdagen kaller :)
Og så vil jeg vise et Gorjuss kort, fargelagt med mine Pro Markers.
Takk for at du stakk innom, sees.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar